top of page
Zoeken

Essence from santa with love

Ik weet het kerst is al weer zon 3 maanden voorbij. Maar tot de dag van vandaag (dat ik dit artikel schrijf) had ik nog geen tijd gehad. Maar dan komt nu eindelijk mijn review over dit pallet. Ik weet ook op dit moment is deze niet meer te koop maar ik wilde toch even mijn review delen.

Dit pallet heeft mij echt doen verbazen. Meestal heb ik oogschaduw palletten van andere merken. Want essence is een low budget merk. Ten eerste ziet de verpakking er al oog verblindend uit. De verpakking ziet er uit als een envelop. Maar ook hebben ze veel goud gebruikt op de verpakking. En zeg nou dit ziet er toch prachtig uit.


Zo als je kan zien in de foto hierboven zijn het matte kleuren, met een lichte glitter en een paar met een grovere glitter. Ik heb deze kleuren een paar keer gebruikt maar echt het heeft me doen verbazen. De pigmentatie in het pallet ligt hoog. De kleuren blijven lang mooi op je ooglid liggen. En ze zijn eigenlijk niet alleen voor de kerst maar je kan ze natuurlijk ook gewoon door de rest van het jaar dragen.


Hierboven zie je de pigmentatie van de kleuren die in het pallet zitten. Hierbij kan je ook goed de verschillende structuren van de 3 verschillende substanties zien.


Ik zelf vond het heel leuk om met dit pallet te werken. En veel combinaties uit te proberen. Zelf vond ik dat ik dit pallet wel kon delen omdat essence me heeft verrast en ik hoop dat ze dat met volgende palletten ook gaan doen. Dat is ook de reden dat ik dacht dat ik deze review nog wilden delen.


Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben. Hebben jullie nog palletten die ik zou moeten uit proberen?


Geschreven door Lonneke

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Tea Tag

bottom of page